Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu obilježit će 53. obljetnicu djelovanja kao visokoškolska institucija. Svaki dan u tjednu od 13. do 17. travnja 2015. nizom aktivnosti skretat će se pozornost na teme kao što su problemi učenika s teškoćama, značenje znakovnoga jezika, afazija i traumatske ozljede mozga, dramska pedagogija i obilježavanje Svjetskoga dana glasa.
Također, predstavit će se rezultati ERF-ovih znanstvenih i stručnih projekata te promovirati edukacijske rehabilitacije, logopedija i socijalne pedagogije.
Više o programu možete pronaći ovdje.
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet djeluje 53 godine kao visokoškolska institucija i 50 godina kao sastavnica Sveučilišta u Zagrebu. U tom su se razdoblju mijenjali status i ime fakulteta nizom odluka. Odluku o osnivanju Visoke defektološke škole donio je Sabor Narodne Republike Hrvatske 1962., a odluku o primanju Visoke defektološke škole u sustav sveučilišnoga visokoškolskoga obrazovanja donijelo je Znanstveno-nastavno vijeće Sveučilišta u Zagrebu u svibnju 1965.
Odluka o prerastanju Visoke defektološke škole u Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu donesena je 1973., a Odluka o novom nazivu fakulteta, kakav danas poznajemo, donesena je na sjednici Upravnoga vijeća Sveučilišta u Zagrebu 14. travnja 1998.
Na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu studira oko 900 studenta na jednom od triju preddiplomskih ili triju diplomskih studijskih programa, jednom specijalističkom i jednom doktorskom poslijediplomskom studiju. Na Fakultetu je zaposleno 90 djelatnika, a aktivnosti se provode u dvjema zgradama – glavnoj fakultetskoj zgradi i zgradi Centra za rehabilitaciju, na istoj adresi u sklopu Kampusa Borongaj.
Vodeći računa o potrebama društva, Hrvatskome kvalifikacijskom okviru te slijedeći Standarde i smjernice za osiguranje kvalitete u europskom prostoru visokoga obrazovanja, Fakultet stalno radi na podizanju kvalitete programa obrazovanja prvostupnika i magistara edukacijske rehabilitacije, logopedije i socijalne pedagogije, kao i doktoranata, specijalizanata i polaznika programa cjeloživotnoga učenja. Jednako tako Fakultet promiče inkluziju i zaštitu ljudskih prava senzibilizirajući javnost za položaj, potrebe i prava sve većega broja marginaliziranih skupina u društvu.
Studenti su najvažniji partner u svim fakultetskim djelatnostima te sudjeluju u svim fakultetskim događajima. Značajno pridonose u okviru nastave te volonterskim aktivnostima i projektima u zajednici. Aktivni su u organizaciji sportskih, glazbenih i drugih događanja, osobito u planiranju i provedbi međunarodnih studentskih kongresa, intenzivnoj studentskoj razmjeni s drugim sveučilištima u Europi, pa i na drugim kontinentima. Bivši studenti i prijatelji Fakulteta odnedavno su udruženi u AMAC - i njihova veća aktivnost i suradnja tek se očekuje.