Dana 1. siječnja 2014. na Tekstilno-tehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu počeo je rad na europskim projektima GRASS - Grading Soft Skills i TECHRINO – Teaching Creativity and Innovation. Oba su projekta financirana u sklopu LLP programa (LLP - Lifelong Learning Programme), a hrvatski koordinator je prof. dr. sc. Goran Hudec.
U sklopu projekta GRASS naglasak je na predstavljanju mekih vještina (engl. soft skills) polaznika različite dobi i na različitim razinama obrazovanja u kvantitativnom, mjerljivom načinu, kako bi mogle postati predmetom formalnog vrednovanja i priznavanja.
Specifični ciljevi projekta su razvoj novih pedagoških pristupa, ugradnja pristupa u svakodnevnu praksu na više razina obrazovanja, razvijanje bogatog i strukturiranog seta mekih vještina kod polaznika aktivnosti, razvoj odgovarajućeg novog modela i ICT okvira, razvijanje posebnih mehanizama i okvira za priznanje, ocjenjivanje, nagrađivanje i prepoznavanje dostignuća polaznika u razvoju vlastitih mekih vještina, te razvijanje poticajne politike za pokretanje i održavanje prakse praćenja razvoja mekih vještina polaznika na svim razinama odgojno-obrazovnih procesa.
Cilj je TECRINO projekta kreirati opsežan obrazovni sadržaj koji pokriva sve poznate metode poticanja kreativnosti u inženjera te ga učiniti dostupnim na šest europskih jezika. Problemu edukacije u kreativnosti pristupa se i iz perspektive nastavnika i iz perspektive studenta. Fokus je na razumijevanju mentalnih procesa koji vode inovativnosti. Završni proizvod bit će e-kolegij te klasični kolegij s nastavom „licem u lice“.
![]() |