Uz prisutnost čelnih ljudi Slavonskoga Broda: gradonačelnika Mirka Duspare, direktorice Turističke zajednice dr. sc. Biljane Lončarić i brojnih predstavnika medija, održana je u tom gradu 16. travnja 2015. prezentacija nagrađenih projekata studenata diplomskoga studija Turizam Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Riječ je o vrijednoj inicijativi Katedre za turizam, u okviru koje se nastojalo povezati nastavne aktivnosti na diplomskomu sveučilišnomu studiju s potrebama turističkoga gospodarstva jednoga turističkoga odredišta.
Na poziv gradonačelnika i Turističke zajednice grada Slavonskoga Broda u studenomu 2014. studenti diplomskoga studija Turizam bili su pozvani da sudjeluju u izradi marketinških planova za dva turistička proizvoda: Slavonski Brod - grad Ivane Brlić-Mažuranić i Dragutina Tadijanovića (literarni turizam) i Slavonski Brod - trgovački centar (shopping turizam). Za potrebe projekta organizirano je i studijsko putovanje u Slavonski Brod 22. studenoga 2014., na kojemu su se studenti upoznali s turističkim odredištem te s potencijalima i mogućnostima razvoja tih oblika turizma. Uz 35 studenata, na studijskom je putovanju bilo i osam članova Katedre za turizam iz redova nastavnika i suradnika.
Pod vodstvom prof. dr. sc. Darka Prebešca i doc. dr. sc. Josipa Mikulića, u okviru obveznoga kolegija Marketinški menadžment u turizmu, sedam projektnih timova od po pet članova radilo je tijekom zimskoga semestra na realizaciji ovoga projekta. Konačne verzije marketinških planova dovršene su na početku ožujka 2015.
Turističko vijeće Slavonskoga Broda, pod predsjedanjem gradonačelnika, pažljivo je evaluiralo svih sedam prispjelih radova i izabralo dva najbolja projekta:
Gradonačelnik je zahvalio studentima i profesorima koji su sudjelovali u projektu te istaknuo da je riječ o vrlo kvalitetnim prijedlozima koji će biti inkorporirani u planove turističkoga razvoja Grada Slavonskoga Broda, ali i predstavljati podlogu za privlačenje potencijalnih privatnih investitora i sredstava iz europskih fondova. Naručitelj je dobio mnoštvo kreativnih ideja, a studentima je to bilo jedno zanimljivo i korisno iskustvo koje im je omogućilo stjecanje novih znanja i kompetencija iz marketinškoga menadžmenta u turizmu.