Vijest
20.04.2015

Nagrađeni marketinški planovi studenata Sveučilišta u Zagrebu

Uz prisutnost čelnih ljudi Slavonskoga Broda: gradonačelnika Mirka Duspare, direktorice Turističke zajednice dr. sc. Biljane Lončarić i brojnih predstavnika medija, održana je u tom gradu 16. travnja 2015. prezentacija nagrađenih projekata studenata diplomskoga studija Turizam Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

 


Riječ je o vrijednoj inicijativi Katedre za turizam, u okviru koje se nastojalo povezati nastavne aktivnosti na diplomskomu sveučilišnomu studiju s potrebama turističkoga gospodarstva jednoga turističkoga odredišta.

Na poziv gradonačelnika i Turističke zajednice grada Slavonskoga Broda u studenomu 2014. studenti diplomskoga studija Turizam bili su pozvani da sudjeluju u izradi marketinških planova za dva turistička proizvoda: Slavonski Brod - grad Ivane Brlić-Mažuranić i Dragutina Tadijanovića (literarni turizam) i Slavonski Brod - trgovački centar (shopping turizam). Za potrebe projekta organizirano je i studijsko putovanje u Slavonski Brod 22. studenoga 2014., na kojemu su se studenti upoznali s turističkim odredištem te s potencijalima i mogućnostima razvoja tih oblika turizma. Uz 35 studenata, na studijskom je putovanju bilo i osam članova Katedre za turizam iz redova nastavnika i suradnika.

Pod vodstvom prof. dr. sc. Darka Prebešca i doc. dr. sc. Josipa Mikulića, u okviru obveznoga kolegija Marketinški menadžment u turizmu, sedam projektnih timova od po pet članova radilo je tijekom zimskoga semestra na realizaciji ovoga projekta. Konačne verzije marketinških planova dovršene su na početku ožujka 2015.

                             Slavonski Brod_marketing

Turističko vijeće Slavonskoga Broda, pod predsjedanjem gradonačelnika, pažljivo je evaluiralo svih sedam prispjelih radova i izabralo dva najbolja projekta:

  • marketinški plan za turistički proizvod literarnoga turizma – autori studenti: Donna BiljakSilvija Matošević, Eva Medak, Nikolina Špiranec
  • marketinški plan za turistički proizvod shopping turizma – autori studenti: Mateja Bašić, Monika Stankić, Luka Šavar, Karolina ŠuličekIvo Vrkljan

Gradonačelnik je zahvalio studentima i profesorima koji su sudjelovali u projektu te istaknuo da je riječ o vrlo kvalitetnim prijedlozima koji će biti inkorporirani u planove turističkoga razvoja Grada Slavonskoga Broda, ali i predstavljati podlogu za privlačenje potencijalnih privatnih investitora i sredstava iz europskih fondova. Naručitelj je dobio mnoštvo kreativnih ideja, a studentima je to bilo jedno zanimljivo i korisno iskustvo koje im je omogućilo stjecanje novih znanja i kompetencija iz marketinškoga menadžmenta u turizmu.



Top