U povodu Svjetskoga dana medija Udruga studenata komunikologije i novinarstva Komuna u suradnji s Odjelom komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu organizira 7. simpozij Mediji na drukčiji način. Simpozij će se održati u Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj u petak 15. svibnja u dvorani Zagreb u 10 sati. Tema ovogodišnjega simpozija je Stvaranje imidža.
O toj će temi predavanja održati Zvonimir Pavlek, marketinški stručnjak s više od 40 godina iskustva, koji će s podijeliti tajne stvaranja uspješnoga brenda, Dijana Đerđ, voditeljica marketinga i PR-a u tvrtki Volkswagen Hrvatska, koja će prikazati kako se stvara imidž u automobilskoj industriji, i prof. dr. sc. Ana Tkalac-Verčič, profesorica na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, s temom Cijena ugleda – vrijedi li ulaganja. Uz stručne predavače, svoje diplomske radove predstavit će bivše studentice komunikologije: Petra Škofić - Utjecaj društvenih mreža na upravljanje brendom, i Sandra Gašparić - Krizna komunikacija na slučaju poplava u istočnoj Slavoniji.
Program simpozija završit će zanimljivom panel-raspravom o stvaranju imidža pod naslovom Utjecaj društvenih mreža na stvaranje imidža. U toj će raspravi sudjelovati Verica Katić (Degordian), Mila Perović (Jasno&Glasno) i Krešimir Dominić (PingPong/Abrakadabra). Moderator panel-rasprave bit će mr. sc. Žanina Žigo-Kopić.
U sklopu simpozija, kao i svake godine, organiziran je natječaj za najbolji likovni uradak, fotografiju i esej. Autore najboljih djela organizatori će objaviti na simpoziju te će biti bogato nagrađeni, a svi će radovi biti prikazani na izložbi u predvorju dvorane Zagreb na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu.
Realizaciji simpozija pomažu Gradsko dramsko kazalište Gavella, VBZ i 24sata te brojni medijski pokrovitelji.
Više pojedinosti možete doznati na Facebook stranici udruge Komuna i stranici Simpozija "Mediji na drukčiji način".