Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 24. veljače 2014. svečano je otvoreno regionalno studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva eminentnih poduzeća u Hrvatskoj - Case Study Competition. Prijave su otvorene do 9. ožujka 2014. za sve studente Republike Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine te Crne Gore.
Case Study Competition najveći je projekt udruge eSTUDENT, koji već desetu godinu zaredom organizira studentsko natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva renomiranih poduzeća u Hrvatskoj. Na svoju jubilarnu godišnjicu Case Study Competition dodatno širi regionalne okvire te se, uz prošlogodišnje BiH i Srbiju, proširio i na Crnu Goru i Sloveniju, te time postao jedno od najvećih regionalnih studentskih natjecanja.
Udruga eSTUDENT organiziranjem ovog natjecanja daje priliku svim ambicioznim i proaktivnim studentima da se povežu s najboljim poduzećima iz različitih sektora djelatnosti kao potencijalnim poslodavcima te pri tome osvoje bogate nagrade i vrijedno iskustvo.
Tijek natjecanja (.pdf)
Osim što svake godine projekt dobiva potporu Predsjednika Republike Hrvatske, ove je godine dobio i potporu rektora Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Aleksa Bjeliše, a nagrađen je i najprestižnijim nagradama Sveučilišta u Zagrebu, poput Dekanove i Rektorove nagrade.
Ovim projektom studenti dobivaju jedinstvenu priliku povezati se s gospodarskom zajednicom te primijeniti stečena znanja na praktičnom radu. Ove godine nagradni fond iznosi 288.000 kuna; svaka tri tima s najboljim rješenjima slučajeva pojedinih poduzeća dobivaju 10 000 kuna za prvo mjesto, odnosno 5.000 kuna te 3.000 kuna za drugo i treće mjesto. Osim toga, studentima se nude i dodatne mogućnosti poput prakse i pripravništva u eminentnim poduzećima.
Ove godine sudjeluje dosad najveći broj poduzeća, koja pokrivaju različite gospodarske grane i interese studenata, od kojih traže inovativna rješenja iz područja marketinga, financija, farmacije, elektrotehnike i računarstva, među kojima i Adacta, Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla, Hrvatski Telekom, INA, Infobip, L’Oréal, Nestlé, Novartis, Omega Software, Splitska banka, SPAR, Styria Hrvatska, Vipnet, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara.
Svi studenti koji se žele prijaviti na natjecanje to mogu učiniti na mrežnoj stranici Case Study Competitiona na kojoj, uz facebook stranicu, mogu postaviti i bilo kakva pitanja ili dobiti informacije vezane za slučajeve ili sam tijek natjecanja. Ako studenti pak žele izravne informacije mentora poduzeća postavljenih poslovnih slučajeva, dobrodošli su na veliko predstavljanje na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (3.3. - 7.3.) kada će, osim interakcije na promotivnim štandovima svih pojedinih poduzeća imati priliku vidjeti jedinstvene prezentacije poslovnih slučajava poduzeća.
Nakon predaje rješenja radova (13. travnja), svi će sudionici dobiti povratnu informaciju o kvaliteti njihova rješenja i potrebnim poboljšanjima od poduzeća čiji su slučaj rješavali kao korisne smjernice za buduće radove i natjecanja, a najbolji timovi imat će priliku prezentirati svoje rješenje pred predstavnicima poduzeća.
Završna svečanost i javno proglašenje pobjednika održat će se 14. svibnja 2014. u Cinestaru u Branimir centru.
![]() |