Anketni list za procjenu nastavnika i kolegija
Upute za provođenje Studentske ankete (2005./2006.)
Uputa anketaru
Odluka o provođenju Studentske ankete na Sveučilištu u Zagrebu
Dimenzija A. Studentska percepcija stručnosti nastavnika za područje koje predaje.
Dimenzija B. Procjena kvalitete izvedbe nastave.
Dimenzija C. Odnos prema studentima i motivacija za rad.
B1. Dobro poznaje područje koje predaje.
B2. Na postavljena pitanja odgovara stručno i spremno.
B3. Kvalitetnim primjerima i zadacima olakšava razumijevanje gradiva.
B4. Jasno i razumljivo izlaže nastavne sadržaje.
B5. Nastava je dobro strukturirana i raspoloživo vrijeme je racionalno iskorišteno.
B6. Jasno definira ciljeve nastave i ono što očekuje od studenata.
B7. Nastava je zanimljiva i dinamična.
B8. Uporabom nastavnih pomagala i suvremene tehnologije podiže kvalitetu nastave.
B9. Ima dobre komunikacijske vještine i stvara ugodnu radnu atmosferu.
B10. Prema studentima se odnosi korektno i s poštovanjem.
B11. Dostupan je i susretljiv za konzultacije sa studentima.
B12. Motiviran je za rad i savjesno izvršava svoje obaveze.
B13. Nastavu održava redovito i na vrijeme.
B14. Koju biste opću ocjenu dali ovom nastavniku u cjelini?