Postupak vrjednovanja združenoga studijskog programa
Upute za pokretanje postupka vrjednovanja ZDRUŽENOG[1]studijskog programa
Dokumenti koje su sastavnice dužne priložiti:
- OBRAZAC 1. – Elaborat o studijskom programu (HR) (EN)
- OBRAZAC 2. - Opis kadrovskih i prostornih uvjeta (HR) (EN)
- OBRAZAC 3. – Životopis nositelja predmeta (HR) (EN)
- OBRAZAC 4. - Financijska analiza predlagatelja studijskog programa (HR) (EN)
- OBRAZAC 5. - Plan postupka osiguravanja kvalitete studijskog programa (HR) (EN)
- Odluka fakultetskih vijeća znanstveno-nastavnih sastavnica odnosno akademijskih vijeća umjetničko-nastavnih sastavnica ili drugih odgovarajućih tijela o predloženom studijskom programu
- Dopis/sažetak koji sadrži opće informacije o studiju (naziv, nositelj, vrsta studija, akademski naziv, znanstveno područje studijskog programa, trajanje studijskog programa, minimalni broj ECTS bodova potrebnih za završetak studija)
- Potpisan Sporazum partnerskih ustanova o združenoj provedbi prijedloga programa
- Potreban broj zaključenih ugovora o radu sa znanstveno-nastavnim, umjetničko-nastavnim osobljem
- Potvrde/obrazložene izjave o znanju stranog jezika za svakog nastavnika na studijskom programu koji će se izvoditi na stranom jeziku (certifikat o poznavanju jezika na kojem se studij izvodi najmanje za razinu C1 ili međunarodna diploma, izjava o znanju potkrijepljena obrazloženjima, usavršavanja u inozemstvu, studijske godine, objavljeni radovi, izlaganja na skupovima i drugo),
- Imenovanje administrativne osobe iz studentske službe (referade) koja će voditi administrativne poslove u vezi sa studijskim programom koji se izvodi na stranom jeziku, te potvrda o poznavanju stranoga jezika (razina B2) na kojem se studij izvodi za osobu koja će voditi administrativne poslove u vezi sa studijskim programom koji se izvodi na stranom jeziku
- Program na stranom jeziku te popis svih obrazaca za upis studenata na stranom jeziku
- Izjava ustanove da je svakom stranom studentu omogućen pristup nastavnom materijalu i obavijestima vezanim uz studiranje
- Izjava o privremenom samofinanciranju do osiguravanja financiranja iz proračuna MZOS-a
Napomene:
- u Obrasce 2., 4. i 5. upisuju se samo podaci o dijelu studija koji se izvodi na Sveučilištu u Zagrebu
- ukoliko je združeni studij već akreditiran na nekoj od partnerskih ustanova, provjeravaju se samo uvjeti izvođenja studija pa se u Obrasce 1. i 3. upisuju podaci o predmetima koji se izvode na Sveučilištu u Zagrebu, dok se za ostale predmete daje samo popis.
- ukoliko združeni studij nije akreditiran niti na jednoj od partnerskih ustanovi, nužno je provesti recenziju programa pa se u Obrasce 1. i 3. upisuju podaci o svim predmetima unutar združenog programa.
- svi priloženi životopisi dostavljaju se objedinjeno u Obrascu 3.
- u elektronskom obliku je potrebno svaki certifikat o poznavanju jezika imenovati za svaku osobu (npr. certifikat Pero Perić)
- dokumentacija na engleskom jeziku treba biti prijevod dokumentacije na hrvatskom jeziku
Tiskana i elektronička verzija koje se dostavljaju Sveučilištu moraju biti identične, a materijali se dostavljaju Sveučilištu u jednom primjerku, na adresu
Sveučilište u Zagrebu
Ured za studije i upravljanje kvalitetom
Trg maršala Tita 14
10 000 Zagreb
[1] Pokretanje združenih studija regulirano je člankom 76. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (NN 123/03, 105/04, 174/04, 2/07 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13, 139/13).