Vrjednovanje združenoga studijskog programa

Postupak vrjednovanja združenoga studijskog programa

Upute za pokretanje postupka vrjednovanja ZDRUŽENOG[1]studijskog programa


Dokumenti koje su sastavnice dužne priložiti:

  1. OBRAZAC 1. – Elaborat o studijskom programu (HR) (EN)
  2. OBRAZAC 2. - Opis kadrovskih i prostornih uvjeta (HR) (EN)
  3. OBRAZAC 3. – Životopis nositelja predmeta (HR) (EN)
  4. OBRAZAC 4. - Financijska analiza predlagatelja studijskog programa (HR) (EN)
  5. OBRAZAC 5. - Plan postupka osiguravanja kvalitete studijskog programa (HR) (EN)

 

  1. Odluka fakultetskih vijeća znanstveno-nastavnih sastavnica odnosno akademijskih vijeća umjetničko-nastavnih sastavnica ili drugih odgovarajućih tijela o predloženom studijskom programu
  2. Dopis/sažetak koji sadrži opće informacije o studiju (naziv, nositelj, vrsta studija, akademski naziv, znanstveno područje studijskog programa, trajanje studijskog programa, minimalni broj ECTS bodova potrebnih za završetak studija)
  3. Potpisan Sporazum partnerskih ustanova o združenoj provedbi prijedloga programa
  4. Potreban broj zaključenih ugovora o radu sa znanstveno-nastavnim, umjetničko-nastavnim osobljem
  5. Potvrde/obrazložene izjave o znanju stranog jezika za svakog nastavnika na studijskom programu koji će se izvoditi na stranom jeziku (certifikat o poznavanju jezika na kojem se studij izvodi najmanje za razinu C1 ili međunarodna diploma, izjava o znanju potkrijepljena obrazloženjima, usavršavanja u inozemstvu, studijske godine, objavljeni radovi, izlaganja na skupovima i drugo),
  6. Imenovanje administrativne osobe iz studentske službe (referade) koja će voditi administrativne poslove u vezi sa studijskim programom koji se izvodi na stranom jeziku, te potvrda o poznavanju stranoga jezika (razina B2) na kojem se studij izvodi za osobu koja će voditi administrativne poslove u vezi sa studijskim programom koji se izvodi na stranom jeziku
  7. Program na stranom jeziku te popis svih obrazaca za upis studenata na stranom jeziku
  8. Izjava ustanove da je svakom stranom studentu omogućen pristup nastavnom materijalu i obavijestima vezanim uz studiranje
  9. Izjava o privremenom samofinanciranju do osiguravanja financiranja iz proračuna MZOS-a

 

Napomene:

  •  u Obrasce 2., 4. i 5. upisuju se samo podaci o dijelu studija koji se izvodi na Sveučilištu u Zagrebu
  • ukoliko je združeni studij već akreditiran na nekoj od partnerskih ustanova, provjeravaju se samo uvjeti izvođenja studija pa se u Obrasce 1. i 3. upisuju podaci o predmetima koji se izvode na Sveučilištu u Zagrebu, dok se za ostale predmete daje samo popis.
  • ukoliko združeni studij nije akreditiran niti na jednoj od partnerskih ustanovi, nužno je provesti recenziju programa pa se u Obrasce 1. i 3. upisuju podaci o svim predmetima unutar združenog programa.
  • svi priloženi životopisi dostavljaju se objedinjeno u Obrascu 3.
  • u elektronskom obliku je potrebno svaki certifikat o poznavanju jezika imenovati za svaku osobu (npr. certifikat Pero Perić)
  • dokumentacija na engleskom jeziku treba biti prijevod dokumentacije na hrvatskom jeziku

 

Tiskana i elektronička verzija koje se dostavljaju Sveučilištu moraju biti identične, a  materijali se dostavljaju Sveučilištu u jednom primjerku, na adresu

Sveučilište u Zagrebu
Ured za studije i upravljanje kvalitetom
Trg maršala Tita 14
10 000 Zagreb

 

 


[1] Pokretanje združenih studija regulirano je člankom 76. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (NN 123/03, 105/04, 174/04, 2/07 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13, 139/13).



Top